2017. július 29.

Design District Helsinki

Helsinki kétségkívül a dizájnkedvelők paradicsoma, így folytatom a nyaralásunkról szóló sorozatot (1. rész itt). A Helsinki Design District 25 utcányi területen 170 üzletet vonultat fel, melyek között megtalálhatók többek között ékszerüzletek, ruhaboltok, éttermek, és természetesen lakberendezési- és dizájnboltok is. Utóbbiból 59 van összesen, ahogy azt az alábbi prospektusban is láthatjátok, illetve ezen az oldalon is tájékozódhattok róla.

Nos, nekünk egy teljes, illetve két fél napunk volt Helsinkiben, így mindet végigjárni nem tudtuk, de segítette a helyzetet, hogy itthon már előre végigkattintgattam mind az 59 hely web- és Facebook oldalát, így készítettem magamnak egy listát azokról a boltokról, ahová mindenképpen el szerettem volna jutni. Örömmel jelentem, hogy ez nagyrészt sikerült is, sőt, a kedvenceimbe tulajdonképpen még vissza is tértem. :)

 

Hamarosan bemutatom azokat a boltokat is, amik a kedvenceimmé váltak!

Fotó: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...