2017. július 30.

A műfű projekt

A saját projektjeim a különböző munkák miatt időnként egészen hosszú időre háttérbe szorulnak, így volt ez a műfű projekttel is. Már régóta szerettem volna műfűvel borítani a teraszt, hogy egy kicsit "zöldebb" felületre tegyünk szert, de valahogy mindig húzódott a dolog. Most végre pontot tehettem az i-re, ugyanis tegnap sikerült beszabnunk a műfüvet, így végre megvalósult ez a tervem is.

A műfüvekről már több alkalommal írtam a blogon, rendkívül jó alapanyagnak tartom, akár terasz/balkon/erkély burkolására, akár más DIY-projektekre. Én most egy rövidebb szálú típust választottam, bár bevallom, először hosszabb szálúban gondolkodtam. Aztán végiggondoltam a praktikus szempontokat is, ami jelen esetben az, hogy én nagyon szeretem nyáron a szabad levegőn, így a teraszon szárítani a ruhákat, így gyakran kerül ki ide a ruhaszárító. Mivel tartottam attól, hogy a ruhákkal telepakolt szárító túlságosan "lenyomná" a hosszabb szálakat, végül meggyőztem magam a rövidebb szálú típus praktikusságáról. Bár tény, hogy a hosszabb szálún sokkal kellemesebb például mezítláb járkálni, azért ezt sem tartom annyira vészesnek. :)

A műfű beszabása, méretre vágása egyébként rendkívül könnyű volt, simán lehet vágni ollóval, a pontos méretre szabást pedig segíti, ha a hátoldalán jelölgetünk, akár alkoholos filccel, akár ceruzával - mi mindkettőt sikerrel alkalmaztuk. A méretre vágás során egyébként elég sok szál elvágódik/leesik, ezért ha készen vagyunk, érdemes kisepregetni, kirázni a műfüvet, hogy megszabadítsuk a lehullott szálaktól.

A műfű-projekt elkészülésének örömére gyorsan stylingoltam is egy kicsit, és lőttem néhány részletfotót. A terasz berendezési tárgyait még tavaly szereztük be, az Acapulco-székre hajazó fotel rendkívül kényelmes, nagyon szeretjük, a kis asztalka pedig tökéletes kiegészítő. Idén még beszereztem egy virágtartó párost is melléjük, amiről az instán láthattatok fotót.

Íme az összkép:



És a beszerzési helyek listája:
Műfű: Diego, szék és asztalka: Jsyk, párhahuzat: H&M Home, műnövény, pohár: Ikea, szívószál: Flying Tiger Copenhagen, katalógus: By Lassen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...